Koszulki patriotyczne

Nagłówek był wstrząsów zestawienie słów, chwycił swoją uwagę, a potem cię zatrzymać i pomyśleć. Nastroje wyrażona była patriotyczna jeden, ale sposób, w jaki został sformułowany było śmiało in-your-face. Dziwniejsze było źródło: Druga poprawka nie opowiada się z Montany, ale popularne Nowojorski zużycie blog męska nazywa ciągłej Lean, prowadzony przez publicysta przemysłu odzieżowego Michael Williams.

Przedmiotem postu był Trucker Hat od marki streetwear hip Najwyższego. Kapelusz na zdjęciu amerykańską flagę i zwrot: „. Kochaj albo rzuć go” W każdym innym momencie, przebiegły widz zajęłoby gest jako ironiczne, ale nie jest to zwykły cykl mody.

Tymczasem w całej blogosfery, men.style.com CondeNast Ran post z amerykańską flagą tematyce muszką, dzięki współpracy Mordechaja Rubinsteina (który pracuje w marketingu mody i blogów w mistermort.com) i artysty Baron von Fancy. Nagłówek tutaj? „I tak, to jest made in USA”.

Nazwijmy to hipster patriotyzm. Przed gospodarka zatankowany, wyrażenia unabashed miłość kraju był gauche dla nowoczesnych turystów i bohemy. Ale teraz, nie tylko crotchety provincials wiaduktu w kraju, ale młodzi ludzie zazwyczaj twórczych i cynicznych branżach takich jak mody i mediów, są zbierając czerwone, białe i niebieskie pompony i doping dla towarów wyprodukowanych w Stanach Zjednoczonych A.

„Do niedawna ludzie nie spojrzeć na etykietę, aby zobaczyć, gdzie zostały wykonane rzeczy,” mówi, opowiadając szereg komentarzy pozostawionych na swoim blogu, w którym czytelnicy dyskutowanych zalety produktów Chiny wykonane marka w porównaniu z jego Canadian z nich. Co powiedział Williams jest to, że nawet lojaliści marki zwracają uwagę, gdzie wykonywane są poszczególne pozycje z kolekcji.

Przez dziesięciolecia konsumenci głównie umieścić jednorazowy nowość nade wszystko, a może wreszcie być świadomość, że w dużej mierze ich Dolar idzie do pokrycia budżety reklamowe. „Kiedy widzisz koszule w Chinach, które są w cenie $ 200”, mówi Williams, „się zastanawiać:” Co to pieniądze? ” To wszystko margines. Tymczasem Gitman Bracia produkuje się w New Jersey, a ich koszule nie kosztują tak dużo. ”

Poszukiwany urok lekko niedoskonały
Podczas gdy wielu Amerykanów może mieć lat temu przestał zwracać uwagę na którym dokonano ich ubrania, za granicą nie zawsze była kultowa następujące odzieży amerykańskiej roboty, być może nigdzie bardziej niż w Japonii.

Choć to tylko weszła na rynek Stanów Zjednoczonych Ameryki pięć lat temu, Engineered odzież, założona przez Daiki Suzuki, produkuje się w Nowym Jorku i sprzedaży w Japonii od 20 lat. „Na całym świecie cenią towarów amerykańskich”, mówi kierownik sprzedaży Angelo Urrutia. „Istnieje ogromna aprecjacja nich.”

„Jest pewien urok i cechy amerykańskie produkty mają,” kontynuuje „, podczas gdy w Japonii, jeśli starają się uzyskać ten sam efekt, to czuje wymyślił amerykański sportowej – Oxford, denim, Chambray – nie jest doskonały;. To ma być używane, a to co jest świetne na ten temat. ”

Urrutia twierdzi, że obecne zainteresowanie krajowych towarów „będzie smutne jeśli jest to tylko trend.”

To jak zakupy dla warzyw na rynku rolników
Dla Rag & Bone, produkcji krajowej nie tylko doprowadziły do ??lepszego produktu, firma wierzy; jest to również jego sposób stara się pomóc amerykańskich pracowników utrzymania miejsc pracy. Po niezadowalających wyników z zagranicznego wykonawcy „, od tego momentu zdecydowaliśmy się spróbować i zrobić wszystko, co może być w USA, korzystając z fabryki specjalności w tym, co robią”, mówi dyrektor kreatywna współpraca Marcus Wainwright. „Robimy koszulki w South Carolina, garnitury, koszule w Brooklynie w stanie New Jersey, torby w Kentucky i prawie wszystko inne jest w dzielnicy mody w Nowym Jorku.”

Choć wykonane w Ameryce może być cool dla niektórych klientów, mówi Wainwright, inni nie obchodzi. „Chodzi o to, że dbamy,” mówi.

Jednak również praktycznych rozważań Band of Outsiders Kolekcja damska wykonana we Włoszech. Co sprowadza się kolejny punkt: Czy kult made in USA w dużej mierze zjawiskiem zużycie męskie? Sternberg myśli tak: „To jest zupełnie coś facet”, mówi. „Kobiety kupują modę, a faceci kupują ubrania chcą mieć przez długi czas. To dziś, którzy czytanie etykiet facetów.”

1 Odpowiedź

  1. Mr WordPress pisze:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in and view the post's comments. There you will have the option to edit or delete them.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *